Söndag 24/6

God söndag Sverige! 
Midsommarhelgen börjar närma sej sitt slut. 
 
Idag är det dags för Storprinsens kalas. Min stora kille :)
Ska åka iväg nu på morgonen och hämta lite frallor jag beställt. Och syster är så snäll och plockar upp tårtorna på vägen hit :) Blir ju ingen direkt omväg för henne :)
 
Idag vaknade Lillprinsen sådär tidigt igen. 4,30! Och det finns ingenting som hjälper så han somnar om. Så det är ju bara att gå upp och gilla läget. Men idag är jag ju inte alls så trött som jag va igår så det går bra :) idag hinner jag ju inte direkt lägga mej för att sova nån timme. 
Han har börjat vilja va ute och "gå" man ska hålla honom i händerna och gå med han :) Han är ju så kort så man får ju väldigt ont i ryggen "/ Men det får man väl bara ta! 
 
Nä, nu ska jag dricka lite mer kaffe och försöka vakna till. Mormor kom ner för en liten stund sen hon med :) Så helt ensamna är vi ju inte. 
 
Ha en bra dag!
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0