Torsdag 14/6

God Torsdag Sverige!

Igår va det ju BVC för båda grabbarna. Storprinsen hade minsann gått upp 2 kg på 6 mån. Det är mycket för att vara honom. Han stod still ett bra tag men sen gick det lite framåt, sakta men säkert. Lillprinsen hade gått upp nästan 600g, inte vuxit mycket på längden heller dock. Men han rör ju på sej mer nu :)
Efter BVC åkte vi till Fina Fia och var där hela dagen nästan. Hon hade fixat lunch och allt :) Lillprinsen tog en nap i hennes säng efter han fått sin lunch. Sedan tog vi med oss Fia och åkte till City Gross en sväng. Sen åkte jag och köpte mej en fönsterputstvätt. Jag och syrran ska ha delad vårdnad om den :D haha! Jag menar! Varför ska vi köpa varsinn? Kommer vi någonsin komma på att vi kanske ska putsa fönstrena samma dag? Njae! Det har jag svårt att tro :)
Sen lämnade vi av Fia och åkte hem. Maten skulle ju lagas och det vanliga kvälls-grejjet skulle fixas. Pappa Nicklas var sen som han sagt..

Idag blir det att köra Storprinsen till dagis. Sen ska jag försöka städa badrummet igen, fasen vad det blir sketet fort "/ Köpte den där nya från Cilit Bang igår som jag tänkte testa :) Får se om den e nåt o ha :)
Eftermiddagen blir nog ganska lugn, bara massa mys skulle jag tro :) Som vanligt :)

Hepp, dt här blev inget långt inlägg inte! Men ha en fantastisk dag allihopa!

"Titta pappa vad glad min mage är när jag har ätit :) "



Goe frisyren :)


Kommentarer
Fiddeli

Haha han e la för go, hur ska pappa kunna se magen genom mobilen...goa unge<3 Kram på dej Jessica

2012-06-14 10:35:31



Jessica - Mamma till Max & Leo

haha! Ja det kan man allt undra. Men han va ju stolt över att han ätit så bra och att magen va glad :)

2012-06-14 12:19:12
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se/




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0