120305

Idag blev det ingen egentid här inte. Lillprinsen vaknade vid 2 inatt och ville inte somna om utan mat "/ Så då vaknade han vid 5,45 istället och ville gå upp. Och då mina barn är synkade att vakna samtidigt så kan ni ju tänka er! Ja! Den stora vaknade samtidigt! Suck!

Idag ska Storprinsen till dagis igen. Han kom ju inte dit i fredags då bilen inte startade "/ Efter dagis ska vi åka till staden! Bilen ska få sej en genomgång på bromsarna och den stora får då vara hos sin älskade mormor. Lite bôkigt att ha med honom på volvo då han pillar och grejjar med ALLT! Så kan han vara hos mormor ist är det ju bra.
Efter Volvo blir det troligtvis ett besök i affären. Jag har inte kollat i kylskåpet än men det saknas säkert nånting för veckan. Om inte annat behövs det säkert lite mjölk. Finns ju 2 kossor här. Hade vart billigare och köpa en kossa och ha i trädgården :D haha!

Annars är dagen lugn! Tror jag. Bara de däringa vanliga "sysslorna" :)
Hela veckan är nog lugn skulle jag tro. Bara Torsdag som jag vet är lite bokad, då är det mammaträff igen.
Helgen däremot är ganska fullbokad så denna helgen ska jag väl inte känna mej uttråkad :) Lördag är det en familjeträff här i Roasjö och efter det ska vi på 25-års kalas. Och på söndag ska vi till Farfar och hans Nina och äta middag :) Hon fyller visst år men vill inte fira :) Haha!

Såå, blir inte så mycket nu då jag inte kan koncentrera mej när båda barnen är vakna! Så det kanske kan bli ett litet inlägg till idag medans dom sover :) OM dom sover. Storprinsen har inte sovit middag på 2 dagar nu "/ Verkar som att han inte vill alls längre! Liten börjar bli stor :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0