120307

Mår inte jättebra idag. Fick åter igen lite tråkiga besked igår kväll. Vad det är tänker jag faktiskt inte gå in på nu. Men beskedet har gjort att jag sovit riktigt uselt inatt! Jag är fruktansvärt ledsen, trött och har en enorm huvudvärk! Men men! Får ta dagen som den kommer. Vi har inget planerat förutom dagis, och så kommer det förbli. Jag vill bara vara hemma idag! Vill någon göra oss sällskap så är ni välkommna. Jag kanske behöver någon att prata med kanske, vad vet jag..?

Anw! Igår gjorde vi ju en impulstur till staden och City Gross för lite handling! Efter det gjordes inte så mycket faktiskt! Den lilla killen ville inte riktigt sova trots att han vart vaken 3 timmar och var super duper trött. Men lite innan 16 fick jag honom att sova en liten stund så jag och Storprinsen kunde göra lite mat iaf. Och givetvis sov Lillprinsen inte riktigt så känge som jag önskat. Men å andra sidan hade han sovit jättebra under dagen. Efter att maten var i magen och disken undanfixad så var det soffläge som gällde.

Nää! Känner inte för nåt nu!
Hörs!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0