120311

Sunday!

Helgen har gått i radande fart! Igår var vi på familjeträff nere vid bygdegården. Himla mysigt måste jag säga. Storprinsen tyckte det va roligt att träffa lite andra barn än dom på dagis. Men han ör ju lite egen. När alla andra barn fikade så passade han på att leka i sandlådan helt själv. Ja de e klart, då fick han ju ha alla andra grejjer för sej själv :)
Efter träffen gick vi hem och packade in oss i bilen för att åka till faster Lina!
Hos henne fick vi smörgåstårta, åååå så mumsigt! Barne härjade bokstavligt talat. Storprinsen va helt slut när vi skulle åka hem :)
Kvällen var bara mys. Storprinsen fick sitt lördagsgodis när vi kom hem så att sockerkicken skulle lägga sej innan läggdags :) Haha!
Vi satt uppe och tittade på Morden i midsommer, jag och mamma. Jag har bojkottat hela melidifestivaljipoot i år då man alltid blir besviken på resultatet ändå. Men i år verkar det som att svenska folket fått lite smak ändå och skickade Loreen till Eurovision!
Knallade in till sängen och la mej runt 22,30 och väntade på att Nicke skulle ringa och vill bli hämtad hos sin syster :) Men han ringde aldrig. Och när jag va uppe inatt vid 3,15 så va han hemma! Han hade fått skjuts hem :) Skönt att jag slapp gå upp och hämta honom ändå :)
Lillprinsen vaknade kl 5. Sen somnade han om som vanligt efter maten och jag gick faktiskt och la mej igen! Meeeeeen då ljöd ju det andra alarmet! Haha! Så då gick jag upp ändå!
Idag blir det nog att fixa lite hemma och sen ska vi till Farfar och hans Nina. Hon fyllde år igår och då ska dom bju på middag idag :) Mums! Grillat va de visst nån som sa! :D

Veckan som kommer blir ganska lugn. Dejten på Volvo blev inställd i fredags då det hade kört ihop sej lite för honom i fredags. Och jag är ju ingen "betalande kund" så det är bara att gilla läget :) Så imorn gör vi ett nytt försök!

Vad hittar ni på idag?


Kommentarer
Linda T

god morgon vännen. Här blir det nog en lat söndag idag känns det som... ev ett besök hos eller av ett par kompisar så kanske en trip till ica för att inhandla lite att mumsa på om de kommer hit, vet inte om jag har så mycket bakerigrejer hemma ;) Ha en skön söndag. Kram kram

2012-03-11 07:17:01




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0