120319

Ingen god morgon idag inte!
Lillprinsen vaknade 3,20, försökte med nappen men det funkade inget vidare :( Så det va ju bara att gå upp och värma mat. När jag nästan hade matat färdig honom så hörde jag Storprinsen börja illskrika! Troligtvis drömde han. Så fick sparka upp Nicke så han fick gå och hämta honom. Och ni ska ju inte tro att han ville somna om. Han låg jämte mej och petade på mej "Hoho mamma" "Mamma de ä inte mitt i natten nu" Men så lyckades jag nog slumra till och vaknade av att jag hörde honom flytta på min "rökpall" i vardagsrummet för att kunna sätta på teven. Då va det ju bara dags att gå upp! Suck!
Men inga vattkoppor verkar det som ännu iaf :( Men han va varm och hängig igår så det kanske är på gång..? Vad vet jag.. Men jag får ändå hålla honom hemma från dagis om i fall att det skulle vara så. Så idag blir det ingen mammaträff för våran del. Så vi åker till stan och köper skor till Storprinsen ist, och uträttar lite andra ärenden!
Ska träffa både mormor och fina Fia!

Helgen tycktes bara rusa förbi! I lördags va som sagt syster och kusin prickikorv här och igår så va vi iväg hos mamma/mormor och åt middag. Storprinsen ringde henne klockan 8,30 igår och beställde middag (egentligen va det pappa som ville ha middag) så vi åkte vid 11 tiden. Efter vi varit där åkte vi upp till Rångedala en sväng men dom va inte hemma så vi åkte hem ist.
Vi badade och duschade allihopa och tog sedan kvällen. Blev inte så långvarig uppe då jag återigen va helt slut! Fattar inte alls va det kan vara. Men det är säkert nån brist på vitamin eller liknande.

Veckan är än så länge lugn. Hoppas det stannar så med.
Och i helgen ska det bli så gött väder! Så det blir nog ut och grejja i trädgården. Nicke får snart hem grävmaskinen igen och ska återställa efter han grisade i den sist. Så ska rensa bort grenar och annan skit som ligger. Inge kul och ha grenar uppstickande i den nya gräsmattan sen :) Bara undrar när dom kommer och blåser in fiberkabeln här. Dom ligger visst efter i planeringen! Ovanligt! Dom lovar och lovar men kan inget hålla! Trist!

Häpp! Nu har jag inget mer av värde att berätta för er :)


Kommentarer
Fiddeli

Gomorron Hjärtat Syns senare Pusselipuss

2012-03-19 06:45:22




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0