120328

Dom senaste mornarna har jag inte fått nån egentid alls då jag vaknat samtidigt som barnen. Så då tänkte jag att jag skulle gå upp när Nickes klocka ringde. Sagt och gjort. Kokade kaffe och tog morronciggen! Hämtade kaffe och slog ner arslet i soffan. Jag han sitta i 10 minuter. Sen ropade Storprinsen! Gaaah! Det va den egentiden de. När jag värmer hans välling hör jag att även Lillprinsen jollrar i sin säng. Men han har inte kommit upp än. Tror han somnade om :) Haha! Tyst är de iaf :)

Hur tidigt ska jag behöva gå upp för att få min egentid jag behöver? Jag blir så stressad när jag vaknar samtidigt som dom. Inte för att jag behöver stressa men det blir så. Jag vill njuta av mitt kaffe för mej själv! Sådeså!

Igår apenderades hela eftermiddagen utomhus! Heeelt underbart väder! Vad skulle de bli för väder idag tro?! Vet att det skulle komma snö o nästa vecka iaf "/
Kanske skulle försöka städa bilen idag om det finns möjlighet till det! Det behövs om man säger så! :) så kanske jag kan tvätta av den när jag är i stan på fredag. "Varför gör hon inte det hemma" tänker ni säkert nu. Jo! Vi måste tänka på vårat vatten i brunnen. Det har en förmåga att sina minst en gång per år om det är varmt och inte regnar på länge! Och nu har det inte regnat på länge och bara varit varmt. Så jag vågar inte chansa att brunnen skulle sina redan i Mars månad!

Som sagt! Dagen är oplanerad och så får det vara. Behöver nog vara hemma lite nu :) Blir väl att vi är ute efter lunchen.

Det va nog allt jag hade för nu! :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0