1/3-2012

Jisses! Knallar vi in i Mars månad nu då! Vart tar tiden vägen? Det går alldeles för fort nu tycker jag. Snart är det midsommar och Storprinsen firar sin 3:e (!) födelsedag! Vad hände där? Han va ju nyss bäbis! Suck! Jaja! Snart fira Lillprinsen sin första födelsedag med så det va ju bra med det! Och snart är dom 18 och lastar sina grejer på flyttbilen! Uscha!

Min mage vill inte riktigt med mej idag. Vaknade nån gång i natt av att jag hade rejäl magknip! Och det ville inte alls släppa, men nu har det iaf släppt lite granna. Tack och lov.
Vet inte vad den vill säga med detta faktiskt. Hoppas det inte blir nåt mer utav det bara. Mår ju bra i övrigt.

Igår hade jag ingen produktiv dag! Man kan likna min hastighet med en snigel ungefär. Svårstartad och jäklig. Men sen kan det också berott på att jag hade en mammig och sovvägrande kille. Han ville helst av allt sitta i mammas knä mest hela tiden. Gick jag ut från rummet blev han galen. Och han är på tok för tung för att jag ska bära med mej honom överallt. Som tur är så tog Storprinsen hand om det om jag behövde gå från rummet lite. Han pratade och busade med honom.
Tror faktiskt det är tänderna som spökar lite. Har sett att det är en tand nere på väg, och igår när jag kikade såg jag vita prickar på tandköttet uppe med "/ Ja, hellre flera på en gång än en och en. Det är ju lika jobbigt oavsett! För oss alla. Men tack och lov har han sovit ordentligt inatt, fram till kl 5 då han va hungrig och nu sover han igen. Men han vaknar nog snart om jag känner honom rätt!
Och det är ju inte riktigt lätt att få i honom alvedon heller "/ Det får men det är svårt! Och jag är faktiskt lite emot suppar. Det känns inte riktigt rätt. Likadant med att ta tempen, känns också fel. Så jag trilskas hellre med flytande alvedon. Och vi har ju en örontermometer men den får vi ju inte använda på Lillprinsen förrän han är 1 år pga hörselgångarna! Men så smidigt det är med örontermometer! Lite smådyra men helt klart värd varenda krona :)

Idag blir en lugn dag skulle jag tro, känner mej inte på topp med tanke på magen. Men den blir nog snart bra :) Min älskade syster kommer hit i eftermiddag och ska laga middag till oss :) Innan dess ska vi se om jag kan slänga ihop en plåt med kärleksmums! Får se hur Lillprinsen är när han vaknat!
Och måste ju få fram den jäkla snabeldraken som inte hanns med igår heller. Ryggen känns dock bättre idag.

Damn! Måste ge mej ut en sväng idag jue! Mina cigg börjar ta slut "/ Suck! Åhh! Jaja! Får väl bara göra det då.


Kommentarer
Anna-karin

Grattis på din dag (igen) :) hoppas maten va god o att du har/hade en bra dag! kram





Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0