Life is wonderful!

Sitter på altanen och ska avnjuta en kopp kaffe nu efter att vi haft årets första utelunch på altanen :) Jag frågade Storprinsen om han ville äta ute, jäklar vilken fart det blev på han! "Jaaaaa mamma äta ute där!" Haha!
Så nu sitter han i sandlådan och gräver lite. Helt sjukt om man tänker efter lite! Idag är det den 27/3 och jag sitter på altanen i 3/4 byxor och linne! Inte ofta man kan sitta såhär i slutet på Mars! Heeeelt underbart!
Lillprinsen sover sin eftermiddagslur i sin säng. Idag ville han absolut inte sova i vagnen utan han blev fruktansvärt arg! Så det fick bli sängen.
Men jag har tänt i pannan nu iaf så dom kan bli rena ikväll sen :)
Skulle vilja ha min bok som ligger i sovrummet men vill inte riskera att väcka Lillprinsen så jag struntar i det. Hoppas han kan sova nån timme till iaf. Han blir så himla tjurig innan läggdags annars. Och Nicke blir sen hem idag med "/ Kanske inte lika sen som igår men inte direkt efter jobbet iaf :(

Ja men vad hittar ni på idag mina kära vänner? Nyfiken! :)


Kommentarer
Johanna

Jag sitter på min altan och väntar på att rörmockarn ska bli klar :)

2012-03-27 14:28:36



Jessica

Haha! Jasså är det de du har hemma. Såg att det var en hantverksbil :)

2012-03-27 14:35:37
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se/



Johanna

Yes så nu är rrummet klart, ikväll flyttar vi alla grejjer dit

2012-03-27 15:02:40



Jessica

Gud va härligt!

2012-03-27 15:55:57
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se/







Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0