Night night

Uff! Varit en ganska tuff dag!
Syster och kusin prickikorv va här idag. Och för första gången (tror jag) bråkade Storprinsen och kusin! Det kan berott på att Storprinsen va på ganska dåligt humör och Belle fick ju då inte låna hans grejjer. Han har verkligen haft vaxproppar i öronen idag, eller så har jag varit osynlig och min röst inte fungerat. Så jag var ganska trött och uppgiven nu i eftermiddags. Och inte har den lilla killen heller vart på solskenshumör. Han har sovit väldigt dåligt idag. Sådär 2x40 minuter och sen sov han nog kanske 1 timme. Och det är inte likt honom att sova så lite.
Men jag har nog kommit på hur man ska göra när han ska sova på dagarna. Lägger honom, och vill han bli arg får han bli det. Sen gå in, lyfta upp honom och lägga honom med ansiktet mot axeln och gunga i sidled tills han slappnar av och sen lägga ner honom. Voila! Han sover som den lilla gris han är sen :) Haha!

Kul kväll förresten! Nicke gick o la sej 19,45! Helt slut va han! Då han och hans pappa va helt själva att bära alla möbler. Så han hade rätt ont i kroppen så han gick o la sej. Så nu ligger jag ensam på soffan och njuter av egentiden. Utan godis!! :( Tänkte innan idag att jag kanske skulle åka och köpa lite gott, men Storprinsen uppförde sej så dåligt så jag tappade lusten totalt vad gällde det. Och det ångrar jag ju nu. Som vanligt. Men jag blir nog inte uppe så länge heller, är rätt trött faktiskt.

Så... Har ni hittat på idag då? :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0