Pyjamasdag

Vi har en riktig pyjamasdag idag. Grabbarna har fortfarande pyjamas på sej och jag myser i mina mysbyxor. Men man får väl ha sånna dagar ibland. Det händer ju inte varje dag :) Jag är uttråkad till tusen men känner samtidigt inte för att göra nånting. Jag har inte gjort nåt man kan kalla vettigt idag. Jag har inte ens tänt i pannan ännu. Men kanske dags att ta tag i det nu. Så Nicke kan få duscha när han kommer hem!
Den lilla killen är lite tjurig idag. Vill inte riktigt äta, sova eller göra nånting alls. Verkar som att han har lite ont i magen och munnen "/ Ja varför inte ta allt på en gång :) Så samtidigt är det skönt att vara hemma då!
Storprinsen känns lite varm. Men vet inte om det är "bustemp" eller "febertemp" lite svårt att avgöra då han inte kan sitta still i mer än 5 minuter.
Men han är sådär "feberröd" på kroppen som han kan bli när han får feber "/ Får kolla sen när han vart lugn ett tag..

Nää nu ska jag fixa till lite lunch till oss :) Gårdagens rester :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0