120503

God Torsdag!

Tänk att det redan är Torsdag!
Veckan har gått supersnabbt! Men det är väl tack vare långledigheten!
Precis som Nicke sa igår kväll. "Tänk att man går och jobbar en dag och sen är det redan Torsdag! Haha"

Gårdagen bjöd på massa sol den med! Så underbart!
Storprinsen skulle ha shorts på sej till dagis :)
När vi hämtat han på dagis så åkte vi till volvo för att kolla bilen. Och några lite bättre besked fick jag kanske. Så det behöver inte bli så dyrt. Men avgassystemet måste vi byta, eller ah, den sista burken iaf "/ Så det är den stora kostnaden. Känner ju inte direkt att jag vill lägga dom pengarna när vi kanske ska byta bil. Men det är ju en sån sak som drar ner värdet på den.

Vi åkte hem till mormor efter volvo, dom har ju bytt fönster i hennes lägenhet så det är därför hon varit här. Och det va kanske inte så skojigt att komma hem efter en vecka och se det kaoset! Uff! Men jag hjälpte henne dammsuga och torka golven. Så vi kunde lägga på dom nya mattorna hon köpt.
Lillprinsen fick lite mat och sen åkte vi hem. Storprinsen satt hela vägen hem och sjöng för mej :) Mysigt!

Storprinsen ville vara ute en stund, jag och Lillprinsen låg på altanen och myste lite. Men han var hemskt gnällig och kinkig. Satans tännder! Men nu tror jag allt att den har spruckit igenom :)
Han sov inte så bra igår på dagen heller så det va väl en liten orsak med. Så han somnade när han fick sin välling. Och han har faktiskt inte kommit upp än och klockan är 5,40 :)

Idag blir det inga större utflykter. Köra Storprinsen till dagis och sen hämta honom. Det är allt för dagen idag! Blir nog att tvätta en maskin tvätt med :) Min nya kompis har ju äntligen kommit på plats, men då jag va så himla duktig och tvättade så mycket förra helgen så har jag inte haft nåt att tvätta i den nya maskinen :) Haha! Men nu har jag nog lite så det kan bli en maskin! Så blir det att hänga ut idag när det är fint väder. Inte för att det är första gången jag hänger ut, men får som sagt passa på, det luktar ju så himla gott när det fått hänga ute.

Vad ska ni hitta på idag?


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0