Fredag 18/5

Urk!

Vilken natt! Jag och Lillprinsen har hostat ikapp. Jag har fått gå upp och lägga honom tillrätta i sin säng flera gånger.
När han vaknar till så sprattlar han som en liten sprattelgubbe vilket då resulterar i att han hamnar nere i fotändan för att huvudändan är upphöjd just nu. Så då har jag fått lyfta upp honom och bäddat om honom.
Flera gånger trodde jag att han va såpass vaken att han inte skulle somna om. Men det gjorde han som tur va :)

Han sover än så länge, bara jag och Storprinsen uppe. Nicke fick inte ledigt idag så han är och jobbar.
Men det gör inte så mycket, vi ska ju ändå åka på marknaden och dit hade jag aldrig fått med honom! Och jag hade nog inte velat ha med honom heller :D
Han blir så stressad av mycket folk, ja det kan jag med bli men inte alls som han blir :)

Igår så va vi bara hemma med. Men nu märks det att vi varit hemma mycket. Grabbarna är tji! Likaså jag. Men jag vill inte gärna dra iväg med Lillprinsen när han e såpass sjuk. Idag är dock ett undantag. Och iom att han inte vaknat ännu så vet jag ju inte hur han är idag, men nu borde det gå åt rätt håll.
Så jag hoppas det kommer gå bra idag.
Måste springa in på Blomsterlandet och köpa gräsfrön idag med så vi kan få gräsmatta igen där Nicke varit och härjat med grävmaskinen. Och nu passar det bra att så det, för det ska bli fint väder framåt mitten av nästa vecka. Så då kommer det växa upp fort :)

Jag längtar verkligen efter värmen nu (vem gör inte det?) Sitta ute på altanen och dricka kaffe och få lite färg på den här stackars bleka kroppen. Och framförallt så blir man piggare och på så mycket bättre humör när solen är framme.

Nu ska jag dricka lite mer kaffe så jag vaknar till ur zombiestadiet!

Hoppas ni får en bra dag!

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/500624/images/2012/pic_203030140.jpg" class="image">


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0