Kommentar

Tänkte svara på en ganska rolig kommentar jag fick på mitt inlägg "Lata dagar" som jag skrev igår 24/5!

"Hej läser din blogg varje dag i ett års tid mina vänner som känner dej vet att du är mycket på latsidan o låter huset förfalla o i stället sitter på altanen på din lilla rumpa vet inte varför du inte städar o håller rent för din sambon dom jobbar o sliter för att du ska kunna va hemma o lata dej som vanligt o gnälla över att tända pannan varje gång du ska ducha. Tack för en underhållande stund varje morgon önskar dock att du skriver lite tidigare pga att ja börjar mitt arbete kl 5 o står vid min maskin puss o kram"

SV: Är det kvinnans lott i livet? Att bara städa och ta hand om barnen? Har vi ingen som helst rätt att för någon dag bara slappa och rå om sej själv? Det är ju inte så att jag dessa dagar har struntat helt och hållet i allt!
Jag hade gärna haft ett jobb att åka till för att bara vara Jessica. Men vem ska då vara hemma med barnen? Du får det att låta som om jag vore värsta lyxfrun! Men där tar du väldigt fel!
Men det är kul att man kan roa någon!


Kommentarer
Fiddeli

Måste bara kika in å tala om att när Jessica "latar" sej, så tar hon "bara" hand om barnen, lagar mat, sätter på en å annan maskin tvätt, servar mej med kaffe,kör storkillen till dagis, ( för att han BEHÖVER leka med andra barn, inte för att hon INTE orkar med sin store Prins, sen hämtar hon honom givetvis efter tre timmar)Handlar, tar hand om trädgården, under tiden som diskmaskinen diskar, å den har HON plockat i å ur...betalar räkningar.....så jag tror knappast jag behöver tala om vad denna "SLÖHÖG" gör när hon INTE latar sej ;))) Tack för två underbara dagar Jessica, love you å dina små goa Prinsar <3 Kramelikram

2012-05-25 07:44:04




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0