Lördag 19/5

Natten har vart lugn, jag har sovit, men inte jättegott. Lillprinsen vaknade vid 23,45 och hade tappat nappen. Sen hade jag jättesvårt att somna om. Fick en hostattack som hette duga. Trodde jag skulle väcka varenda människa i hela Roasjö. Men gick upp och drack lite vatten så gick det bra.
Se vaknade jag när min klocka ringde.

Alltid när jag är sjuk så drömmer jag så konstiga saker. Även denna gången. Tänker inte gå in på vad det är, men det är väldigt osannolika drömmar. Dom hänger inte ihop riktigt. Väldigt konstiga iaf.
Är det bara jag som drömmer konstigt vid sjukdom?

Igår va vi som sagt på marknaden. Sviiiiinkallt va det. Den däringa solen passade på att titta fram lagom till dess att vi körde ut bilen ur parkeringshuset! Så typiskt! Va mycket folk som vanligt. Men det blev nya tofflor till Storprinsen iaf. Och nä, jag köpte inget annat. Mamma/mormor köpte en ballong till Storprinsen.
Tycker faktiskt det är mest skit som säljs på dessa marknader numer. Men jag är lite besviken, det brukar finnas mer knallar som säljer t-shirtar och bodysar till barn. Tyckte allt det va lite ont om det. Lite tråkigt då jag ville haft nåt coolt till Lillprinsen.

Efter marknaden så åkte vi för att inhandla lite cigaretter och snus. Även pommes frites och potatissallad till kvällens mat. Sen åkte vi med hem till mormor så Lillprinsen kunde få mellanmål innan vi åkte hem, och även så att tiden passade bättre med hans eftermiddagslur. Va hemma igen vid 16,30 och då va pappa Nicklas redan hemma :)
Storprinsen passade på att vara ute i det fantastiska vädret som blev, givetvis i de nya tofflorna! :) Frågan är om jag dom närmsta dagarna kommer att få på honom vanliga skor nån gång :) Han älskar "foppatofflor" han tar mina jämt ;)
Igår blev det grill till kvällsmat och det är ju alltid uppskattat!

Mina barn är lite konstiga med deras sömn må jag säga.
Igår så kom Storprinsen upp tidigt (trots att han la sej ganska sent) och Lillprinsen tog sovmorgon till 6,45. Idag skulle Lillprinsen upp tidigt (5,25) och Storprinsen sover! Varför kan dom aldrig ta sovmorgon samtidigt?! Ska jag ha min egentid på morgonen så får jag snart gå upp ännu tidigare. Och det kommer ju inte hända så jag får väl bara gilla läget och hoppas att det ändrar sej snart!

Idag ska vi åka och handla lite med mamma/mormor. Pappa Nicklas ska vara hemma och grejja i trädgården. Han ska så lite gräs och bygga färdigt stenmuren. Fick lite mer sten nu i veckan så nu kanske det räcker :)
I eftermiddag/kväll ska vi åka upp till Aplared för lite grillmys med familjen Vourela-Hall!

Så vad ska ni hitta på idag? Ser ut att bli fint väder (än så länge iaf!)

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/500624/images/2012/pic_203166393.jpg">https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/500624/images/2012/pic_203166393.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/500624/images/2012/pic_203166397.jpg" class="image">


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0