Måndag 14/5

Nope! Ingen God Måndag idag!
Trött som satan med världens huvudvärk. Känns som att huvet ska sprängas när jag rör på det. Men jag hoppas lite kaffe ska råda bot på detta.

Vet inte vad det var med Lillprinsen inatt. Eller ah, igår kväll. Jag vaknade vid 23 tiden av att han gallskrek. Helt otröstlig va han. Fattar ingenting. Men för att Nicke skulle få sova, han skulle ju trots allt jobba idag, så tog jag Lillprinsen och gick upp och satte mej i soffan. Han somnade med en gång i min famn. Men för säkerhetsskull satt jag kvar en liten stund till, så han inte skulle vakna när jag la ner honom i sängen.
Sen vaknade han klockan 5, samma sak, gallskrik och otröstlig. Men då fick han komma upp till mej. Jag va ju ändå uppe.
Så vet inte hur denna dagen kommer bli.
Storprinsen kom ner för en liten stund sen han med. Så nu tittar vi på "Diego" på Nick Jr och dricker kaffe/välling.
Han är väldigt hostig och tät i näsan. Lillprinsen har nog dragit på sej nåt han med, så det kan väl kanske vara därför natten varit som den varit.

Igår förmiddag va vi ute och rensade lite ogräs, fick hjälp av Nicke :) Och givetvis Storprinsen :)
Sen kom grannarna över och drack lite kaffe och tjöta lite skit. Sen va det dags att dra igång med lunchen innan vi åkte iväg till Nickes Farmor för lite fika.
Alltid mysigt och komma dit :) Storprinsen ville gå till grannens sandlåda. Så vi tog en liten promenad så han fick leka av sej lite :)
Vi gick även förbi Nickes faster, Inga-Lena som bor granne med farmor :)
Storprinsen "fiskade" i deras lilla damm :) Haha, alltid skönt när han kan sysselsätta sej så!
Sedan åkte vi ner för att hälsa på Nickes kusin, Nettan, när vi ändå ba i krokarna! Storprinsen blev så förtjust i henne att han absolut inte skulle åka med hem. Det funkade inte ens att säga att vi snart skulle åka tillbaka och hälsa på. Han skulle inte med hem oavsett.
Men vi fick väl in honom i bilen och åkte hem.
Va hemma vid 19-tiden nånting. Då va det vällingdags för grabbarna och bums i säng.

Idag ska vi inte göra nånting alls. Skulle behöva åka till affären och köpa mjölk och lite andra livsnödvändiga saker :) Men det är ingen panik så det kanske klarar sej tills imorn. Känner inte alls för det idag, och mitt huvud känner verkligen inte för det. Men vi får se.

Och äntligen ska Nicke få komma från Tippen i Skene, han va så glad när han kom hem i fredags och sa det! Han har ju länge velat komma därifrån och imorn eftermiddag så kommer det en trailer och hämtar hans maskin :) Så nu kanske han inte klagar riktigt så mycket efter jobbet :) Haha!

Nää, nu ska jag dricka mitt kaffe och mysa med mina små :)

Ha en fantastisk dag ni fina!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/500624/images/2012/pic_202497779.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/500624/images/2012/pic_202497781.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/500624/images/2012/pic_202497782.jpg" class="image">


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0