Meningsfullt!

Fy vilken meningslös dag det har varit idag. Inte gjort nåt nödvändigt alls. Mest druckit kaffe tycker jag :) Haha!
Har imte riktigt känt mej på topp idag. Inte van vid att vara uppe sent och sova "länge" på morgonen, haha!
Min "plastmamma" va här och fikade lite. Och min syster med då givetvis :)
Och barnen dom härjade på som vanligt :)

Nu väntar vi egentligen bara på att Lillprinsen vill gå och lägga sej för natten så att vi kan starta upp grillen :) Ingen av oss är direkt hungriga så vi sa att vi kunde vänta tills han lagt sej.

Och nu har den där stora lampan på himlen kommit fram. Den har verkligen lyst med sin frånvaro denna veckan så jag hoppas att den tänker stanna ett par dagar nu :) Så att jag kanske kan få rensat klart mitt ogräs!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0