Paus!

Just nu tar jag mej en liten paus i ogräsplockandet! Jag och Storprinsen har fått lite mat i magen, idag blev det rester från grillen igår :) Mumma! Och kan ju meddela att det var drag i tsatzikin idag :D Haha! Undrar om Nicke ens går i närheten av mej idag när han kommer hem!
Så nu dricker jag lite kaffe och tittar på Musses Klubbhus med Storprinsen. Lillprinsen sover sen en stund tillbaka. Får se om den stora vill sova nåt idag, han sitter och jäspar men ser inte så farligt trött ut :) Han kanske följer med ut igen sen.
Jag va ju så puckad att jag började rensa bort uppstickande gräs och maskrosor mellan gångplattorna, och det kan jag ju inte bara strunta i att göra färdigt! Så här lyfts det på plattor och bankas i plattor igen, så kan nog lägga till plattsättare i mitt CV snart :D

Vad gör alla idag? :) Låt mej höra!


Kommentarer
En chic mammas bekännelser

skoj :D jag är inte helt inställd än hur det funkar men skall kika mer under dagen :D

2012-05-08 16:27:17
URL: http://frureinhold.se



En chic mammas bekännelser

visst är det så :) får se hur aktiv jag blir :D

2012-05-08 16:43:34
URL: http://frureinhold.se




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0