Rejta!

Spotify AB
Jag älskar Spotify! Jag har det både på datorn och i telefonen. Lyssnar nästan varje dag!
Premium är nästan ett måste om man inte vill ha reklamavbrott mitt i sina favoritlåtar!
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
Aftonbladet AB
Aftonbladet är bra på att snabbt uppdatera de senaste händelserna. Jag har appen i min iPhone och den används nästan dagligen.
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
TV4 AB
TV4 har sämsta tajmingen vad gäller reklamen! Bara 5 minuter in i ett program så bryts det för reklam. Och reklamavbrotten kommer väldigt tätt i mitt tycke! Skärpning TV4!
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta

Kommentarer
En chic mammas bekännelser

tack :D jo men det gick allt bra :) nu är jag helt slut och sitter i soffan :)

2012-05-16 23:22:09
URL: http://frureinhold.se




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0