Söndag 13/5

Då är söndagen här! Varför har man så svårt att tycka om söndagar? Jag menar, jag har ju ingen söndagsångest på det viset då jag inte behöver gå upp och jobba imorn. Men jag har ändå ångest över att det är söndag.

Hade som sagt en ganska meningslös dag igår, hoppas inte denna dagen blir likadan.
Nicke va iväg och jobbade, men kom hem lagom till lunchen. Sen gick han ut och skulle laga lite på grävmaskinen som gått sönder. Men det gick inte så bra, så det kommer reparatörer imorn som ska fixa till det.
Storprinsen gick ut en stund han med. Dom kom in runt 16 tiden eller nåt.

När Lillprinsen lagt sej vid 18,45 så startade vi upp grillen. Det va himlans gott :) Som alltid!
Sen va det bara soffhäng resten av kvällen. Storprinsen somnade i soffan medans han drack sin välling.
Det hade jag nästan räknat med då han inte sov så mycket på dagen. Han sov kanske 2 timmar. Vi fick ju väcka honom så han skulle hinna leka med Bellen innan hon åkte hem igen. Och även så ha fick i sej linchen tillsammans med oss andra. Det är jättesvårt at försöka få i honom mat om ingen annan äter. Men han åt sin mat och sen härjade dom på som vanligt :)

Nää nu har min Lillprins slagit upp sina blå! :)
Ha en fantastisk söndag alla fina :)

På bilden är min syster med sin tös och min Lillprins och dom leker "Mormors lilla kråka" :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0