Måndag 19/11

God Måndag!

Jahopp. Då va det måndag igen. Jumlars vad dagarna och veckorna går fort.

Idag börjar allvaret. Kottarna ska vara på dagis hela dagarna från och med idag. Själv ska jag köra hôvet i skolböckerna på riktigt.
Idag måste jag dock pricka in så jag kan åka och storhandla med. Ekar verkligen i kylskåpet nu.
Men det blir nog i eftermiddag innan kottarna ska hämtas hem.

Igår så hände här inte så mycket, jag tog med men Prinsarna till affären på förmiddagen medans Pappa Nicke fortsatte med "brevlådehuset" När vi kom hem igen så fick Lillprinsen gå och nana lite så han sov 2 minuter i bilen.
Vid 12-tiden kom grabbarnas farfar och hans Nina. Vi fikade lite och åt lite lunch. Sen tog vi det allmänt lugnt.

Strax innan 16 så packade jag mej och Lillprins bus i bilen för att åka till Kicki på ljusparty.
Oj så mycket fina grejjer, men ack så dyrt!
Men det blev väl lite ljus inhandlat :)

När vi kom hem så busade barnen lite innan det va läggdags.
Själv blev jag absolut inte så långvarig uppe. Vet inte vad det är men min kropp saknar energi.
Måste ändra på detta på nåt sätt..
Men hur..? Kanske skulle köpa mej lite vitaminer och se om det gör någon skillnad.

Hoppas alla får en fin måndag! Kör försiktigt! Här åkte saltbilen förbi för en stund sen!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0