Onsdag 28/11

God Onsdag Sverige!

Idag blev det minsann ingen egentid på morgonen. Storprinsen kom upp tidigt som attan. Vet inte riktigt vad klockan va, men Pappa Nicke tog hand om det. Bädda ner honom i hans säng och fixade till välling. Nu sitter vi i soffan och tittar på barnprogram. Tyckte inte han skulle titta på "Förhäxad" direkt :) Haha!

Igår fick jag en ny uppgift från skolan. Det är en kalkyluppgift. Och bara man får till uträkningen och räknar/tänker rätt så är det inte så svårt faktiskt.
Gjorde en hel del på den igår faktiskt. Men iom att jag inte kan plugga nånting på torsdag så känner jag att jag får ligga i och läsa in lite grann denna veckan. Och jag ligger ganska bra till måste jag säga.
Har lite uppgifter från boken att göra men annars är jag nöjd.

När gangstrarna hade hämtats igår så var det mys/bus/kvällsmat/mer bus som va på agendan.
Pappa Nicke kom hem vid 18,30 nånting. Så Storprinsen fick träffa honom en liten stund! Lillprinsen sov redan.

Idag.. Ja.. Det vanliga. Känner inte att jag måste berätta det varje dag riktigt..

Vad hittar ni på idag?


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0