Tisdag 13/11

God Tisdag Sverige!

Lugn morgon än så länge.
Kaffet är snart i magen. Det va riktigt kallt här nu på morgonen så pannan är upptänd :)

Idag blir det långdag för grabbarna på dagis. Dom ska vara där 9-15 :)
Själv ska jag umgås lite med min mamma, alldeles ensamen, utan några barn. Ska bli skönt. Sen blir det väl hem och läsa lite i böckerna som kom hem igår :)
Och när grabbarna kommit hem blir det väl inte så mycket. Bara mys antar jag.
Och ikväll har jag soffan och fjärrkontrollen alldeles själv, Pappa Nicke ska på möte i Bygdegården.

Medans grabbarna va på dagis igår så fixade jag lite hemma och sen va jag hos Kicki på lite kaffe. Lagom när vi skulle åka oc hämta våra kottar så får jag sms om att mina böcker finns att hämta i Svenljunga.
Så dit åkte vi efter jag hämtat dom. Storprinsen han somnade i bilen på väg hem. Han har lite svårt att erkänna när han är trött och kämpar emot in i det sista.
Men han sov ungefär 1,5 timme i bilen.
Medans han sov så busade jag och Lillprinsen tills det att han skulle sova på eftermiddagen.

"Råkade" beställa en ny telefon igår med :) Jihaaaa! Så nu är det snart en vit iPhone 5 på väg till mej :) Eller ah, den kommer till syrran. Så jag ska dit i helgen och hämta den :)
Oc nu har jag gått ner i kostnad på mitt abonnemang med :) Med nästan 400:- Och det är ju aldrig fel :)

Kvällen va lugn igår. Pappa Nicke va hemma med oss :)
Blev ingen direkt sen sänggång heller. Var så slut i kroppen. Fattar inte riktigt. Men det är väl förkylningen som gör sitt "/

Vad ska ni hitta på idag gott folk?


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0