Tisdag 27/11

God Tisdag Sverige!

Oj vad jag har sussat gott inatt. Som en liten bäbis :) Åh så skönt!

Vi påbörjade en ny vecka igår. En dag som kanske inte började så bra för mej. Hade ingen motivation alls för att sätta mej och plugga.
Men den kom så sakteliga fram och gårdagens plugg gick jättebra.

Min älskade syster Annelie ringde för att prata lite! Oj vad jag saknar dom!
Dom bor i Stockholm så det är inte direkt närmsta busken att bara hälsa på sådär. Tråkigt!
Snart 2 år sedan vi träffade dom :(

När jag skulle hämta huliganerna på dagis var det en som blev ledsen när han hade fått för sej att pappa skulle hämta honom. Helt otröstlig var han :( Men jag fick med honom hem och resten av kvällen gick bra trots att pappa Nicke jobbade sent.
Vi lagade lite mat, pärlade och busade lite.

När båda huliganerna lagt sej plockade jag fram skolböckerna igen. Lika bra att passa på när man är själv hemma.
Pappa Nicke kom väl runt 19,30 nånting. Men han va inget vidare sällskap då han va jättetrött.
Han gick och la sej tidigt. Jag å andra sidan va inte så trött så jag satt uppe en stund till.

Idag ser dagen likadan ut, pluggeli plugg plugg!
Idag får jag en ny inlämningsuppgift, eller rättare sagt 2! En kalkyluppgift och en vanlig uppgift!
Ska bli spännande med kalkyluppgiften.
Jag väntar med spänning på att få förra veckans uppgift rättad. Det kändes bra när jag skickade in den, men nu är det väl bara nervositeten antar jag. Kanske inte är så kul att få ett "F" på första inlämningen!

Annars blir det väl en lugn dag. Pappa Nicke skulle jobba sent idag med tror jag. Så blir väl lite plugg ikväll med antar jag. Haha!

Hoppas alla får en fantastisk bra dag!

Mina stjärnor från gårdagens artikel i bt ❤


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0