Torsdag 15/11

God Torsdag!
 
Vet inte om jag sagt det förut, men det kan sägas om och om igen.. Jag hatar snor och förkylningar! Gahh!
Så dåligt jag har sovit inatt. Vaknat flera gånger med huvudvärk och igentäppt näsa.
Orkar, hinner vill inte va sjuk nu..
 
Idag ska jag åka och hämta min nya pärla! Wiee! Ska först till stan och hämta syrrans ID och sen till mamma och dricka lite kaffe :) Måste vänta tills syrrans post kommit då mitt nya sim-kort inte kom igår.
Annars blir det lugnt. Grabbarna ska vara på dagis 7-14 idag.
Så det blir en lugn dag idag!
 
Medns grabbarna va på dagis igår så passade jag på att plugga lite. Tanken va att jag skulle läsa första kapitlet och sen dammsuga tänkte jag. Men jag fastnade i böckerna och rätt som det var så var det dags att hämta gangstrarna :) Haha!
När vi kommit hem igen så busade vi lite innan det var dags att ta tag i matlagningen. Pappa Nicke va sen (som vanligt) och vi fick äta själva!

När han kom hem så var det lite mys och bus innan barnen la sej.
Sen la jag mej på soffan då mitt huvud höll på att sprängas. Och jag blev inte så sen i säng heller..
 
Ska ni hitta på idag?
 
 

Kommentarer
En chic mammas bekännelser

Tack vad gullig du är :)

2012-11-15 20:58:22
URL: http://Frureinhold.se



En chic mammas bekännelser

Lillen då :( tack igen !!

2012-11-15 21:31:15
URL: http://Frureinhold.se




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0