Måndag 15/10

God Måndag!

New week, new posibilites!

Trött tjej! Jag är en jättegrött tjej!
Uscha!
Igår kom Maria runt 10 tiden. Hon tog lite lekkort på Storprinsen medans Lillprinsen sov en stund. Efter lunchen försökte vi med kort på dom tillsammans. Det kanske va lite lättare sagt än gjort.
Lillprinsen va kanske med på notorna men Storprinsen ville absolut inte ha brorsan jämte sej :) Haha! Men några bra blev det nog :) Förhoppningsvis. 2 vet vi ju att de blev bra, se förra inlägget om du missat dom :)

Vid 14,45 begav vi oss till Farfar Anders och Nina för lite middag.
Storprinsen kändes lite däven/hängig. Det visade sej att han möjligtvis åkt på nån ögoninflammation tror vi. Han va röd och ögat rann lite. Han kliade dessutom i det. Så får se hur det ser ut idag om vi ska till VC under dagen.
Nåt dagis blir det ju inte..

När vi kom hem från Farfar och Nina va det bums i säng med Lillprinsen. Själv hade jag så ont i magen att jag knappt orkade röra mej.
Vi tittade lite teve, men gick och la oss tidigt..

Idag blir det ju ett samtal till VC. Hoppas på att vi får en tid. Men det tror jag.
Annars blir det nog lugnt. Mys på högsta nivå.
Måste ringa ett annat samtal idag med. Icke att glömma!

Hoppas ni haft en fantastisk helg och att eran vecka bli jättebra!

~ Puss & Kram


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0