Onsdag 10/10

God Onsdag!

Rise and shine people!

Gårdagen spenderades hemma. Jag körde Storprinsen till dagis. Medans han va där så gjorde jag inte så mycket faktiskt.
När han kommit hem så åt vi lite lunch och sen bakade vi dumlekakor :)
Jag drack lite kaffe och väntade på att Lillprinsen skulle somna så jag kunde gå ner och slipa på bordet.
Tror inte jag spenderat såhär mycket tid i garaget sen vi flyttat hit som jag gjort dessa senaste dagarna :) Detta bordet va lite jobbigare än det andra. Men blir nog jäkligt bra när det blir klart..
Jag och Storprinsen grejjade lite i garaget och gick sen upp för att grejja uppe.
Laga lite mat, tömma diskmaskinen och det där andra vanliga. Grannen kom över och åt med oss. Han är själv hemma med lillkillen denna veckan då Frida är iväg på kurs, eller vad det var, med jobbet.

Efter att disken och allt var bortgjort så parkerade jag arslet i soffan. Helt slut som människa. Träningsvärken i armarna ska vi inte prata om. Uscha buscha!

Onsdag... Idag är det dagiskörning och medans han är på dagis åker vi och handlar. Sen hem med det. Hämta Storprinsen och hem och äta lunch och i eftermiddag ska vi till Cissi och busa lite.
Så idag tar jag semester från bordsslipning.. Men imorn är det dags igen :)

Tror det är riktigt kallt ute idag. Har inte vågat kolla termometern, men Nickes rutor va nog isiga såg det ut som "/ Usch! Nu börjar det helvetet!
Ja snart är det dags för däckbyte och ställa om klockan!

Hittas på idag då?

~ Puss & Kram


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0