Onsdag 3/10

God Onsdag!

Idag börjar jag mitt inlägg med en hyllning till min älskade mamma som idag firar sin 10 årsdag som nykter!
Finns inga ord som beskriver hur stolt jag är över henne!
Jag älskar dej till stjärnorna och tillbaka!

Ja, igår så var det en ganska lugn dag. Storprinsen va hemma igår med. Får se om han ska gå idag. Han är väldigt hostig och känns inte rätt mot honom attskicka honom dit när han hostar så.
Men vi får se som sagt.

Vi va iväg en sväng hos mamma/mormor igår. Kände att jag behövde komma ut från dessa väggar lite.
Behövde dessutom köpa creme fraiche till kakan jag påbörjade igår morse..
Så då gjorde vi två flugor på smällen och gjorde så.
När vi sen kom hem så gjorde jag färdigt kakan och påbörjade maten. Medans maten stod i ugnen så passade vi på att bada och duscha allihopa.

När maten va i magen och disken undanplockad så intog vi soffläge :) Kände mej lite matt i kroppen igår. Vetbinte riktigt vad det kan bero på. Vädret gör ju givetvis sitt.. Men nåt knas är det..

Idag så ska vi åka och hälsa på mamma med en jätteblomma på hennes 10 årsdag! Sen ska vi träffa Finaste Therese för att äta lite lunch.. Annars blir det en väldigt lugn dag.

Vad ska ni hitta på idag?

~ Puss & Kram


Kommentarer
Anders

10 år. Fan inte dåligt. Fantastiskt! :)

2012-10-03 18:11:11
URL: http://andersfrihamn.wordpress.com



Jessica - Mamma till Max & Leo

Nä det är fan strongt gjort! Är sjukt stolt över henne!

2012-10-03 19:50:24
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0