Söndag 14/10

God Söndag!

Upp och hoppa lilla loppa!

Igår pysslade jag lite med den bärbara datorn som tillkommit i hemmet.
Jag får inte skiten till att hitta ett trådlöst nätverk! Blir knäpp! Hur svårt ska det vara? Får nog ta svansen mellan benen och kolla med våran "IT-tekniker" om han har tid och kolla på den.
Vid 10 tiden tog jag grabbarna och åkte till finaste Therese. Vi drack lite kaffe och tjöta skit. Storprinsen va kanske inte på sitt bästaste humör. Som vanligt. Hemma blir han aldrig sån som han blir när vi åker iväg "/
Så tråkigt!
Vi åkte en sväng till affären och handlade lite grejjer till kvällens mat. Grabbarnas Farbror Marcus och hans Emma skulle komma!
Efter handlingen åkte vi hem. Jag grejjade lite. Plockade & pillade.

Farbror Markus och Emma kom runt 18 tiden. Då hade dom paket med sej till grabbarna. Lillprinsen fick två jättefina tröjor. Och Storprinsen fick en godispåse :)
Efter maten så pratades det lite om allt möjligt. Vet inte vad klockan va när dom åkte men det va inte så sent.
Kändes som vi allihopa va lite trötta :)


Söndag... Veckans allra tråkigaste dag.
Men idag blir den nog inte så tråkig. Det kommer en gammal jobbarkompis idag som ska ta lite foton på grabbarna. Hoppas dom är lite medgörliga iaf :) Lillprinsen är det väl inga problem med. Men Storprinsen däremot ska alltid smajla upp sitt allra största smajl och det ser ju inte naturligt ut alls. Hoppas vädret kanske är med oss med så vi kan få lite fina utebilder med.

Och jag blev jätteglad nu på morgonen. Storprinsen vaknade som vanligt tidigt. Och när jag tog av honom blöjan så va den torr. Och han gick och satte sej på pottan direkt :) Yayy!
Så det går verkligen framåt. Vi är inte där än. Men framåt går det :)

Vad ska ni hitta på idag gott folk?

~ Puss & Kram



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0