Söndag 28/10

God Morgon!

Eller njae, vill inte påstå att den är så god kanske. Klockan 5 hör jag Storprinsen trippa nerför trappan. Han kommer in i sovrummet. Säger "Pappa, jag älskar dej" haha. Underbart att han väckte pappa och inte mej, jagva ju dock vaken. Men ändå..

Igår var det en mycket stillsam dag. Gjorde inte nåt ditekt av värde. Dammsög, tvättade och eldade va väl det jag gjorde.
Kände mej mest uttråkad om jag ska vara ärlig.
Nicke bytte mina däck och grejjade med nåt i garaget.
Barnens farfar va här en sväng med och fikade lite. Ingen lång stund. Men han kommer ju på onsdag igen och ska passa grabbarna lite.
Men annars va gårdagen lugn. Blev ingen sen sänggång heller. Men däremot vaknade jag klockan 2,45 inatt och kunde inte somna om. Suck.. Somnade nog efter en timme eller nåt..

Idag har vi satt att vi ska hitta på nånting. Iaf lämna hemmet. Men vad man ska hitta på är ju lite oklart. Frågade Storprinsen vad han ville hitta på, "Pärla" blev svaret "/ haha!
Vi får väl se vad vi ska göra.
Förslag någon? Helst kostnadsfritt ;) haha!

Blit ett kort inlägg idag. Men det är det lilla som gör det vet ni väl :P


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0