Tisdag 2/10

God Tisdag!

Det blev inget dagis för Storprinsen igår.. När han vaknat och kommit ner så visade det sej att han hade feber. Men både jag och Nicke misstänkte det redan i söndags kväll.
Han blev så hemskt hängig och så.
Och vi hade rätt. Så då fick han vara hemma..
Men han piggnade till ganska fort, dock hade ha lite feber på eftermiddagen. Så han får va hemma idag med.

Igår va en såndär dag då jag absolut inte hade lust till att göra nånting. Men jag hade ändå svårt att sitta still. Men jag gjorde ingenting vettigt direkt..

Potträningen går över förväntan faktuskt. Han va jätteduktig igår. Han kissade på pottan varje gång. Efter lunch fick han på sej en blöja för han sa att han ville sova. Men han sov aldrig. Lät han ha på blöjan nån timme, tänkte han ville göra nummer 2 :) Men icke! Så jag tog av blöjan, och den va helt torr :D
Så detta går långt över förväntan. Idag tänkte jag vi skulle prova sitta och kissa på toaletten :) Se om han vill det :)

Annars blir det nog väldans lugnt idag. Iaf som drt känns nu. Har en sån hemsk huvudvärk. Hoppas den försvinner snart!

Thats all folks!

~ Puss & Kram


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0