Tisdag 23/10

God Tisdag!
 
Grattis älskade mamma på din 60:e födelsedag! Hipp hipp HURRA!!
Älskar dej!!
 
Ja, så var det ny dag, nya tag och nya möjligheter!
Gårdagen va faktiskt ganska lugn. Jag röjde väl i stort sett bara bort det extra bordet i köket.
När Storprinsen kommit hem från dagis och vi ätit lite så rann luften ur mej. Jag orkade bara inte göra nånting. Arslet satt liksom fast i soffan "/
Men det kan berott på att jag sov ganska dåligt natten till igår. Lillprinsen vaknade och skrek, då fick jag gå upp till han en stund. Jag ajälv vaknade flera gånger utan anledning. Storprinsen va uppe och gick och pratade i sömnen. Sover barnen oroligt sover jag oroligt
Men men.. Bara att gilla läget anatar jag och ta nya tag idag.
 
Idag ska Storprinsen till dagis. Medans han är där så ska jag ta fram mina vinterdäck så Nicke får slänga på dom innan snön kommer på Torsdag "/
Lika bra att va förberedd så man slipper sitta här som ett fån när det kommit lite vitt ute.
När Storprinsen kommit hem så är det de vanliga. Lite lunch och sen lite bus. I eftermiddag så ska vi ju då till min mamma och äta lite smörgåstårta. Mums!
 
Ska hämta en trappgrind idag med. Kanske jag kan sova lite bättre trots att Storprinsen är uppe och går på nätterna.
Han ramlade ur sängen igår, första gången sen han fick sin stora säng.
Jag låg i min säng och läste och plötsligt hörde jag en duns. Och innan jag kommit på vad det var så rusade hjärtat iväg. Men jag gick upp till honom och där satt han jämte sängen helt sömndrucken. Jag lyfte upp honom och bäddade om honom, lite längre in i sängen :)
 
Måste fixa i ordning lite papper idag med :D Wieee! Vad det är jag ska göra får ni snart reda på :)
 
Ha en fantastiskt fin dag allihopa!
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0