Fire!

Det händer grejjer i lilla Roasjö.
Vi har som sagt vart iväg på lite födelsedagsfika hos granbarnas farbror. När vi kom hem och lagt Lillprinsen tyckte jag att det va konstigt att drt "dimma på" väldigt fort.
Gick ut och rökade och insåg snabbt att det INTE va dimma. Det var brandrök! Undersökte saken och såg snabbt att det va från sågverket precis intill. Nicke ringde 112 som sa att de redan va på väg.
Så i skrivande stund sitter jag på altanen (nyfiken som man är) och kikar på allting.
Det är inte mycket kvar av den eldhärjade byggnaden nu..
Va lite nervös ett tag över de stora glödflagorna som singlade ner över vårat hus. Men efter ett snack med brandpersonal så stillades min oro. Men kommer nog inte kunna sova ordentligt inatt :(

Sånt här är riktigt otäckt! Jag har sån friktansvärd respekt för eld. Av egen erfarenhet! Fytti rakarn!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0