Lördag 22/9

God Lördag!

Uscha, detta har nog vart den värsta natten på mycket länge. Inget barn har kommit upp eller vaknat men jag har hostat så mycket så jag tror lungorna ligger kvar i sängen.


Igår va rörläggaren här. Och som tur va så va det inte pumpen till golvvärmen som gått sönder, utan det va luft i systemet. Mycket!
Men det funkar inte i hallen fortfarande :( Men det va ganska enkelt att fixa själv. Så jag ska se om jag löser det idag :)
Efter han varit här så åt vi lite frukost och sen åkte vi mot stan för att handla. Vi passade på att träffa Bobbo en sväng med. Och så kul det va att se honom! Inte träffat han på jättelänge nu.
Iaf, vi drack lite kaffe hemma hos mamma och tjatade lite skit!
När vi kom hem så grejjade jag lite som vanligt. Storprinsen va med pappa Nicke och åkte grävmaskin. Han har varit på såget denne veckan, men som tur är har Storprinsen inte sett det för då hade det varit mycket tjat om att han vill gå till pappa..
När dom kom hem så gjorde vi lite mat och sen myste vi innan Storprinsen skulle nana. Lillprinsen sov redan innan vi åt :)

Idag blir det en hemmadag. Känner mej sämre än jag gjorde igår. Undrar jag om vi har fått hem ett nytt virus? Det kliar i halsen igen och näsan rinner igen.
Men ikväll ska vi iaf iväg till Rångedala på lite festligheter ihop med Pappa Nickes chef och hans fru :)
Blir alltid bra när hon fixar till nånting :)
Måste försöka färga mitt stackars hår idag. Se om min kära mamma vill fixa det kanske :)

Pappa Nicke ska iväg och jobba som vanligt. Men han är ju inte så långt bort så han ska vara på såget och knacka betong :)


Vad hittar ni på idag?

~ Puss & Kram


Kommentarer
Fiddeli

Hälsa goa Susanne så gött :) Kram

2012-09-22 08:57:16




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0