Måndag 24/9

God måndag!

Vet ni vad..? På dagen idag är det endast 3 (!) månader kvar till Julafton! Hujedamej!

Igår va grabbarnas farbror Marcus här och åt lunch med oss. Emma hade jobbat natten så hon va inte med :( Men men, det kommer väl fler gånger :)
Nnär han hade åkt så packade vi in oss i bilen och åkte till stan. Träffade Bästaste Therese som kom upp till mammi. Jag hjälpte henne att köra hem ett bord som hon köpte :) Äntligen :) Det va lite meck att få in det i bilen men det gick till slut!
Vi köpte med oss lite McDonalds mat hem till mamma.
Sen va det dags för oss att åka hem igen.

Idag är det dagiskörning. Tror han orkar vara på dagis iaf. Annars får de ringa. Efter dagis är det tandläkaren för Storprinsen. Han har inte blivit kallad till 3-års kontroll så jag tog upp det när jag ringde för min egen del. Så idag blir det 3-års kontroll :) Men sen blir det nog en lugn eftermiddag hemma skulle jag tro..

Minns ni den där väggtexten jag la ut häromdagen? "Recept för äkta kärlek"
Den maler i mitt huvud, jag vill verkligen ha upp den! Men vart?
Ni som vet hur det ser ut hemma hos oss, ge mej tips!

Hoppas ni alla får en finfin dag!

~ Puss & Kram


Kommentarer
Fiddeli

Gomorron Pussisgurka :)) Jag tycker du ska ha texten på väggen i köket ovanför skänken <3 Kramizar

2012-09-24 06:42:05



Jessica- Mamma till Max & Leo

God morgon fina Fia!
Ja, det är ju det att då skulle jag vilja ha den centrerad och då är min fina klocka i vägen. Och den är ju inte bara att flytta på tyvärr :(

2012-09-24 06:46:48
URL: http://lillafrokenkarlason.blogg.se




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0