Måndag 3/9

God måndag!

Ny vecka, nya möjligheter! Undra vad den här veckan kommer bjuda på..

Gårdagen bjöd iaf på städning, tvättning, eldning och bus med barnen.
Oj så duktig jag kände mej igår kväll.. Men så slut jag var..
Jag hann även hjälpa Finaste Therese att hämta grejjer i huset.
Storprinsen va hemma med pappa då! Det behövde dom!
Så jag och Lillprinsen hade lite mamma-son tid :)
Han är, btw, jätteduktig kille. Han står själv långa stunder nu. Bara han har nåt att hålla i händerna så kan han stå jättelänge. Så nu väntar vi bara på det där första klivet framåt :)
Anw, när vi kom hem så hade mina pojkar fixat till maten :) Helstekt fläskytterfilé med potatisgratäng. Mums! Blev dock väldigt sen middag, men vad gör det..

Idag blir det dagiskörning. Och hoppas det går bättre med lämningen idag än det gjorde i fredags.
Medans han är på dagis så blir det lugnt hemma tror jag.
Får väl se vad jag känner för då..
Ikväll ska vi in till grabbarnas farbror Marcus, för imorn fyller han år. Så då ska vi dit och fika lite :) Ska bli trevligt.

Annars är dagen ganska oplanerad. Och kommer nog så förbli. Måste åka till en elbutik och köpa en ny "knopp" till Nickes perkolator. Råkade dra sönder den förra veckan "/ Så det får jag fixa idag.

Nä men det va nog allt för mej!

~ Puss & Kram

 

Gangsta baby ❤


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0