Onsdag 5/9

God Onsdag!

Oj vad gott jag har sovit inatt! Men jag är trött idag, säkert en "biverkning" av nattens goda sömn.

Det gick fantastiskt bra att lämna Storprinsen igår. Inga sura miner och han fick in helt själv och va på ett strålande humör! Började fundera på om jag fått med mej fel barn hem från dagis dagen innan "/
Så igår va det inga skuldkänslor inte! Så underbart!
Jag och Lillprinsen struntade i Bloms Måleri, så vi åkte hem. Han sovsinvanliga nap och jag grejjade lite. Har gjort helt egna väggtexter till deras rum. Altså från scratch (stavning?)
Resultatet ska nu få se senare. Har inte fått upp dom på väggen bara.. Det kommer..
När vi hämtat Storprinsen på dagis så åkte vi till stan för att handla med mormor.
När vi kom hem så packade jag in maten och gav Lillprins bus lite mellis och sen började jag med maten.
Kvällen tog jag ganska tidigt då jag va helt slut. Gick och la mej 20,30 tror jag :) Nicke satt uppe och tittade på "The Avengers" Ingen direkt film för mej kände jag..

Idag blir det dagiskörning, hoppas lämningen går lika lätt idag.
Sen åker jag och Lillprinsen hem så han får sova sin förmiddagsnap ordentligt. Har inga direkta måsten idag och det känns bra :) Ska se om jag kan få upp den tänkta texten i vardagsrummet :) Hihi!

Annars händer här inte mycket. Se om vi kanske kan vara ute en stund idag. Hoppas det inte luktar och ryker allt för mycket ute idag. Fick trots allt röka i pannrummet igår då det inte gick att vistas ute. Tråkigt!

Åhh.. På söndag ska vi tatuera oss :) Ska göra "Leo" på mitt andra ben :) För er som missat den jag gjorde på benet så lägger jag upp en bild. Den nya ska se likadan ut. Men funderar på om han kanske kan sätta dit personnummer med nu när han ändå håller på :) Ska kika med honom :)

Hoppas alla får en fin dag!

~ Puss & Kram

 

Det här är de egengjorda väggtexterna :)

 

Höger ben :) 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0