Söndag 2/9

God Söndag!


Uff! Den här tråkiga dagen har kommit! Varför är den så tråkig? Nån mer somkänner så om söndagar?

Gårdagen blev inte riktigt som jag tänkt.
Förmiddagen grejjade jag lite hemma. Gjorde andra strykningen på Storprinsens texter. Sen klippte jag Pappa Nicke och Storprinsen.
Gjorde en liten lätt lunch innan vi åkte till mormor för att äta våfflor! Det va mumsigt!
När vi sen kom hem igen så klippte Nicke gräset och jag betalade lite räkningar och grejjade lite. Plockade undan lite i krigszonen.
Nån mer avancerad städning blev det inte.
Sen myste vi i soffan resten av kvällen..

Idag är det tråkväder. Och idag SKA dammsugaren fram.
Nåt mer avancerat blir det nog inte. Känner inte riktigt för det just nu.. Men det är ju nu det.
Känner jag mej själv så kommer jag vara rastlös som bara den.
Men just det! Jag ska ju hjälpa Therse i effermiddag med. Hon ska hämta grejjer i huset! Just det!
Det hade jag redan glömt! :)
Så en liten utflykt blir det ju!

Hoppas ni får en fin dag i regnet ändå.

~ Puss & Kram

 

Fina Therese & Storprinsen ❤

 

Lillprinsen testar pappas glasögon :)


Kommentarer
Anders

Söndagar är totala vilodagar här och inte mycket blir gjort. Mest sitta i soffan faktiskt och glo på dålig tv hehe.
Regn ja, och en hel jäkla massa lera på infarten nu när det har grävts. Inget kul att ha vit hund nu och att behöva duscha henna så fort man har varit ute håhåjaja :)

2012-09-03 00:08:17
URL: http://andersfrihamn.wordpress.com



Jessica - Mamma till Max & Leo

Oftast blir ja sjukt rastlös på söndagar och likadant igår.. Och därav min aktivitet igår :)
Och regnet ska vi inte tala om, hujedamej!
Ingen risk att våran brunn sinar i år iaf!
Ja, trist att behöva bada hunden varje gång man vart ute. Lider med dej!

2012-09-03 06:05:11
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0