Tisdag 25/9

God Tisdag!

Oj så dåligt jag har sovit inatt! Vet inte vad det berott på. Men jag har hört massa konstiga ljud. Kan det bero på gårdagens besked kanske.
Jag har alltid barnens "barnvakter" vid min sida av sängen. Och inatt började dom låta konstigt. Varannan gång Storprinsens och varannan gång Lillprinsens. Helt skumt va det. Men men, jag stängde av dom och försökte sova lite. Jag lyckades nog somna för plötsligt va klockan 5 och mitt larm gick.

Igår va Storprinsen på dagis igen. Han tyckte nog det va kul att komma dit.
Efter dagis va det dags för 3-års kontroll hos tandläkaren. Han va jätteduktig! Han ville väl först inte öppna munnen, men när hon nämnde leksakslådan så gapade han utan problem :)
Allt såg bra ut. Vi fick en såndär extra tandborste som vi ska borsta i hans gropiga hörntänder. Annars va det ingenting. Han fick lite bananlack och sen va vi på väg hem.
Hemma så va då min plastmamma och hennes vän här. Vi fikade lite och sen kikade hon runt i huset.

När dom åkt så fixade jag lite mat till barnen. Och mej själv givetvis. Efter maten så gick Lillprinsen och la sej en liten stund. Själv tände jag i pannan och smågrejjade medans Storprinsen vilade på soffan.
När pappa Nicke kom hem så åt vi lite grann.
Han skulle iväg igen och svetsa sin skopa som hade spruckit. Så han kom hem runt 20 snåret igen.
Lill-Fia va här och hämta klyvsåget och tjötade lite skit.
Min svärfar ska till dom och jobba lite idag så han behövde såget.

Idag ska Storprinsen till dagis. Medans han är där åker jag och Lillprinsen till stan för att handla. Det är tomt i kylskåpet nu kan man säga.
Sen blir det säkerligen en liten kaffe hos mormor innan det är dags att hämta Storprinsen igen.
Sen får vi se vad eftermiddagen har att bjuda på :)

Vad ska ni hitta på idag?
Tänk på att ta med paraply när ni går ut, för det skulle visst regna ganska mycket idag. För omväxlingsskull!

Ha en fantastisk dag!

~ Puss & Kram


En mycket glad Lillprins! 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0