Tisdag 4/9

God Tisdag!

Ja, lite trött är man idag. Blev ju sen sänggång med tanke på all uppståndelse.

Storprinsen va på dagis igår. Lämningen gick väl kanske inte så bra som jag hade hoppats.
Han ville inte riktigt. Men när jag hämtade honom sa dom att det gått jättebra.
Så det är bara att kämpa på med lämningen.
Medans han va på dagis så va jag och Lillprinsen hemma. Han sov och jag grejjade lite.
När vi sen hämtat Storprinsen åkte vi heem och åt lite och myste och busade. Vid 15 tiden satte jagbarnen i bilen oc åkta mot svenljunga för att hämta Marcus present. Passade även på att köpa en knopp till perkolatorn och även 2 nya penslar. Så idag ska jag göra en annan text i vardagsrummet, i vitt :)
Anw, sen atyrde vi bilen mot Rångedala för att lämna kläder till Pappa Nicke. Sen åkte vi till Marcus.
Fikade och tjötade skit. Hans fina Emma hade bakat en väldans god äppelpaj! Yummie!
Blev ju givetvis ganska sen hemgång. Men nån gång gör det inget.
Så väl hemma åkte Lillprinsen i säng. Ja och resten kan ni läsa i tidigare inlägget "Fire"

Hela Roasjö är helt rökfyllt.. En brandbil har varit här hela natten och bevakat det lilla som fortfarande brinner. Och fy vad det luktar! Blä! Blir inge vädrande idag! Och det blir nog att hålla sej inne så gott det går.
Storprinsen ska till dagis. Jag och Lillprinsen ska åka till ICA en snabbis bara. Ska stanna till på Bloms Måleri och köpa en liten burk med vit färg med.
Annars blir det väldans lugnt idag. Har varit ett par fartfyllda dagar nu igen så kan vara skönt med en lite lugnare dag.

Hoppas alla får en fin dag!

~ Puss & Kram


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0