Torsdag 20/9

God Torsdag!


Vet inte riktigt hur jag ska börja mina inlägg nu för tiden. Känns som det alltid blir samma "/ Lite tråkigt! Men det får ni nog allt stå ut med :)

Igår va det som vanligt dagiskörning, när jag kom hem så åt vi lite frukost medans Lillprinsen sov. Sen så passade jag på att skura av golven :) Skönt när det är gjort.
Sen gjorde vi inte mycket mer innan det va dags att ta upp Lillprinsen och ge han lite att äta innan vi åkte för att hämta stora killen och sen vidare mot stan.
Vi plockade upp fina Fia och åkte till Magnolia i Knalleland. Hon skulle köpa lite prylar till sina ljusslyktor hon gör.
Sen åkte vi hem till henne en snabbis för att dricka lite kaffe.
Sen åkte vi till Svenljunga för att hämta upp 2 cykelkorgar jag köpt på loppisen till mitt städskåp :)
Sen åkte vi hem och grejjade lite mat. Och jag fixade till i städskåpet och nu kan man faktiskt hitta saker och ting där inne :)

Idag då ja!
Idag ska jag göra nåt bland det värsta jag vet! Jag föder hellre barn än går till TANDLÄKAREN! Gahhh! Jag har sån tandläkarskräck så ni fattar inte!
Jag vill inte!
Men tyvärr är det ett måste.
Jaja! Det blir dagiskörning med givetvis!
Annars vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på.. Om jag ska putsa fönster eller slipa bord :) Hmm, svårt val.. Båda är ju lika jobbiga :) Haha!
Vi får se!

Uppdaterade min ajfån till ios6 igår. Kan inte påstå att jag märkte nån direkt skillnad faktiskt. Lite nya saker tillkom ju men kanske inget jag tyckte va jätteroligt!
Nån som har uppdaterat sin? Vad tycker ni?

Nä, det va nog allt för mej.

~ Puss & Kram


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0