Fredag 1/2

God Fredag!

Återigen kallt ute.. Säkert snorhalt på vägarna. Tur att saltbilen åkte förbi för en stund sen :)

Igår va en ganska lugn dag ändå. Pluggade ganska lugnt :) Vid halv 2 åkte jag ner mot Svenljunga för att uträtta lite ärenden :)
Va hos Tarja och fikade och hämta de fina väggljuslyktorna :)

Åkte från henne så det va lagom att hämta grabbarna på vägen. Igår bestämde vi oss för att hämta pizza så det gjorde jag och grabbarna innan vi åkte hem.
Det va lugn kväll efter maten.

Lillprins bus har fått ögoninflammation :(
Hans ögon såg ingen kul ut när jag hämta han på dagis. Ändå hade Angelica (fröken) torkat hans ögon under dagen. Konstigt att dom inte ringt..? Det smittar ju nåt sjukt!
Så idag är det uppladdningsdag med mina små!

Jag fick inskickat inlämningen igår, efter många om och men.
Så jag kan med gott samvete låta böckerna ligga tills på måndag då vi tar nya tag fram till Examinationsprovet på Onsdag..

Så idag ska vi åka iväg till mormor. Måste handla lite (igen) Behöver även gå en sväng i Knalleland, men får se..

Kanske skulle ta med det där USB minnet med bilder på och framkalla dom när jag ändå är i stan :) Japp! Det får det nog bli!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0