Lördag 16/2

God Lördag!

Usch så trött jag är! Haft en stor kille mellan oss inatt och han ligger inte riktigt still..
Önskar all feber och baskilusker kunde lämna oss i fred nu! Och återgå till den normala vardagen igen!
Lillprinsen börjar väl bli frisk, feberfri igår men hostig.
Han fick en släng av falsk krupp igår morse. Han bara hosta och hosta! Uscha vad hemskt det var. Jag gick ut på altanen och ställde mej med honon och då slutade han direkt.
Jag hade ringt vct och dom ringde upp strax efter det. Dom tyckte väl inte det va nån idé att komma ner om han hade slutat hosta och att andningen lät bra.
Så vi struntade i det. Och han mådde bra under resten av dagen.
Men sköterskan va så söt så hon ringde upp mej efter ett par timmar och frågade hur det var med honom :) Gulligt! Så ska sjukvården vara :)

Men storprinsen va ju hemma igår för dom ringde från dagis i torsdags förmiddag och då var det hans tur med feber.

Jag fick, trots lite strul, inskickat min första inlämningsuppgift igår. Min lärare han bara inte rätta den förrän nästa vecka. Så jag väntar med spänning :)

Grabbarnas moster Jenny kom på besök igår. Det tyckte Storprinsen va mysigt :) Ja Lillprinsen med.
Hon åkte runt 18 tiden och då åkte mormor med henne till stan.

Idag blir det väl inte så mycket. Storprinsen verkar febrig även idag, han kom upp för en liten stund sen.

Ha en fin lördag allihop!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0