Lördag 2/2

God Lördag!

Myst ner mej i soffan, tänt ljus, dricker kaffe och tittar på "Ellen"
Skön morgon. Barnen sover.. Än så länge :)

Igår hade jag en uppladdningsdag med mina små ❤
Vi tog en tur till mormor och fikade lite. Hon följde med oss och handlade.
Innan vi åkte hem stannade jag för att spola av bilen. När det ändå va plusgrader tänkte jag att den kunde få sej ett snabbt bad. Har ju ändå garaget och ställer bilen i så den fryser inte under natten :)

När vi kom hem så hade Storprinsen somnat i bilen. Jag och Lillprinsen gick för att tända upp i pannan och sen plockade vi in marvarorna och sen gjorde vi inte mycket mer. Storprinsen fick inte sova så länge, blir så svårt att få han att sova på kvällen då.

När pappa Nicke kommit hem så åt vi lite och sen badade dom alla tre. Och då var det dags för Lillprinsen att gå och lägga sej. Vi plockade fram lite fredagsmys till oss och Storprinsen.

Han gick och la sej framåt 19,30 men hade lite svårt att komma till ro, så han lekte och grejjade på sitt rum.
Vet inte vad som hänt, men fredagsteven har blivit värdelös. Finns ju ingenting att titta på. Likaså lördagar! Fast idag får det nog bli Melodifestivalen. Dock avskyr jag Petra Mede, men får väl ge det en chans.

Idag ska jag och Lillprinsbus ha mamma-son-dag. Vi ska ta oss en tripp till Ullared och handla lite kläder till barnen! Fattar inte vart alla kläder tar vägen..
Och strumpor ska vi inte tala om! Tycker jag köper strumpor hela tiden.

Storprinsen och pappa ska ha en Pappa-son-dag. Dom ska iväg och titta på ett jobb och sen grejja lite med Nickes nya bil. Plocka i lite saker i den och så.

Ikväll blir det lite grillning :) Mumma!
Nån som känner för att joina oss i denna smaskiga måltid? :) Bara hör av er isf :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0