Måndag 25/2

God Måndag!

Ny orörd vecka! Härligt!
Kommer bli en farfylld vecka med plugg, förberedelser för kalas och dylikt!

Gårdagen va både lugn och inte lugn :) Haha! Förmiddagen va iallafall lugn! När farfar hämtat Nicke och Storprinsen så åkte jag och Lillprins till affären för att handla lite ingredienser för lite bakning!
När vi kom hem igen var det dags för lunch, Pappa Nicke och Storprinsen kom precis när vi ätit klart och dom fick i sej lite mat dom med. Storprinsen berättade om sitt besök i badhuset! Han hade haft så roligt!

När maten var undanröjd så slängde jag ihop två sylviakakor :) Mumsigt!
Och när det va klart så var det dags att sätta igång med kvällens mat, ingen ro ingen vila. Men Pappa Nicke skötte matlagningen då :)

Sen var det nattinatti för Lillprinsen och strax där efter så la sej en väldigt trött Storprins med. Själv va jag precis färdig, som vanligt!

Idag är det pluggiplugg. Och i eftermiddag blir det en tripp till Svenljunga för ett besök hos Barnmorskan för en ny spruta!
Påväg hem plockar jag upp mina gangstrar :) Pappa Nicke skulle bli lite sen idag trodde han.

Häpp! Så mycket hade jag att betätta idag!
Hoppas ni haft en bra helg och får en fin måndag!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0