Söndag 17/2

God söndag!

Sovit skönt inatt. Ingen Storprins i sängen i natt heller :) Han snarkar så gott i sin säng :)

Vi spenderade mestadelen av dagen hemma igår iom att Storprinsen hade feber. Men framåt eftermiddagen började både jag och barnen bli rastlösa, så vi åkte till deras farfar en sväng!
Där var det lite bus och lek. Innan vi åkte hem så gjorde vi ett snabbstopp i affären och köpte smörgåssmör och stekmargarin :) Sen åkte vi hem och gjorde tacos!

Vi hade lite lördagsmys innan det va dags för barnen att krypa i säng. Lillprinsen la sej vid 18,45 och då plockade vi fram lite lördagsgodis till Storprinsen.
Vi kollade på Melodifestivalen, och nu vet jag varför jag inte sett de andra deltävlingarna! Fy så dåligt!
Så jag kommer nog fortsätta bojkotta det.

När det va slut kröp jag ner i sängen, och slocknade nästan direkt :)
Vaknade 4,15 och kunde inte somna om.
Så då var det lika bra att gå upp!

Idag blir det en lugn hemmadag med. Lite fixande och pillande.
Farfar kanske skulle komma en sväng.
Pappa Nicke ska iväg och gräva lite.

Vet inte riktigt vad mer jag kan berätta för er idag :) Händer inte så mycket här just nu som jag kan berätta om :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0