Tisdag 19/2

God Tisdag!

Då vart det en ny dag då. Dagarna går lite för fort nu tycker jag :(
Känns inte som jag hinner med nånting alls, fast det gör jag ju, men det känns inte så.

Igår var det massa plugg, tänkte jag skulle hunnit med de uppgifterna på det kapitlet jag håller på med. Men dom va så svåra så hjärnan gick på högvarv hela dagen. Inte konstigt jag hade huvudvärk igår kväll "/
Så jag får fortsätta med det idag, har bara en kvar men det va lite att bita i.

När jag hämtat gangstrarna så åt vi och busade lite. Dom va rätt trötta efter dagis, det va ju måndag. Men dom va väl extra trötta eftersom dom va hemma mycket förra veckan.
När Lillprinsen lag sej och Storprinsen åt välling så gick jag för att ta en dusch.
Det var mycket (!) skönt. Frôsen som jag var!
Sen myste jag ner mej i soffan :)

Måste försöka ta mej iväg till affären idag med. Sååååå trôkigt!

Beställde en ny toner till skrivaren i torsdags, tänkte att den kanske kommer som igår. Ja det gjorde den. Men inte i brevlådan. Så måste hämta den i Svenljunga! Nackdelen med att bo på landet! Gahhh! Och jag vill gärna inte storhandla på ICA i Svenljunga då det blir lite smådyrt!

Häpp, det va allt för mej!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0