Torsdag 14/2

God Torsdag!

Alla hjärtans dag.. Hmm.. Nää jag tror inte jag går närmre på vad jag egentligen tycker om den här dagen. Jag har sagt det förut.

Gårdagen va väldigt lugn. Lillprinsen vaknade med feber, han va vaken 1,5 timme ungefär sen somnade han i min famn när vi myste i soffan. Då gick jag upp och la han i sin säng. Sen plockade jag fram mina böcker och pluggade lite. Vid 9 körde jag ner Storprinsen till dagis.
Fortsatte pluggeriet när jag kom hem. Lillprinsen vaknade igen efter nästan 4 timmar. Trodde han skulle sovit bort lite av febern, men icke! Han fick en dos ipren och vi myste ner oss i soffan. Där somnade han igen. Ytterligare en timme.
När han vaknade sen så va han lite piggare och ville ha en macka som han verkligen vräkte i sej!

Lite innan 14 åkte jag för att hämta Storprinsen. Vi tog en tur till Sexdrega för att köpa bröd och toapapper.
När vi kom hem så låg Lillprinsen och sov.. Igen! Han sov inte så värst länge då. Men totalt sov han nästan 6 timmar igår.
Idag hoppas jag han är mycket piggare.

Idag får jag tillgång till min första Inlämningsuppgift i den här kursen. Så nu ska jag lära mej bokföra i bokföringsprogram "/ Ska bli intressant :)
Annars så ska Storprinsen va på dagis idag mellan 9-14. Lillprins bus får va hemma veckan ut!

Nähä!
Hoppas ni får en bra alla hjärtans dag, ni som firar det!

Trött lillprins ❤


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0