Torsdag 28/2

God Torsdag!

Sista dagen i Februari. Imorgon går vi in i första vårmånaden! Härligt!

Va och handla allt till helgens kalas igår. Uff..
På vägen hem så plockade jag upp min mamma.

När vi kom hem så drack vi lite kaffe. Jag pluggade lite. Men när jag körde fast så va det inte så kul längre. Då la jag ner det och förberedde lite mat och så.
Strax efter jag kommit hem med grabbarna så kom deras farfar som skulle hjälpa till med veden.
Vi hann att äta lite innan lastbilen kom.
Det gick smidigt att få in nästan all ved :) Tack vare hjälp med grävmaskinen! Super. Annars hade vi la stått där till kl 22 igårkväll eller nåt.. Men på det sättet gick det på 40 minuter :)

Sen fick vi in och drack lite kaffe innan farfar skulle åka hem.
Vi nattade barn och sen sjönk vi ner i soffan..

Idag ville jag inte riktigt gå upp när klockan ringde. Så låg och drog mej en stund. Det värsta va att Nicke gjorde det samma och kom iväg på tok för sent idag och va stressad.

Idag blir det plugg för hela slanten. Försöka reda ut varför det blev som det blev igår..
Uff! Säger jag bara..

Nää men det va nog allt för mej!

Så här kan man göra :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0