1/1 2013

God Tisdag!

Nytt år! Nya utmaningar och möjligheter.
Hoppas ni hade en bra kväll igår.

Våran dag igår var väldigt lugn. Efter frukost åkte jag iväg för att handla lite.
Efter lunchen så gick jag och duschade och grejjade lite.
Fia, Conny och Oskar kom framåt eftermiddagen.
Männen tog ett par öl innan vi gick över till våra grannar. Det serverades kalkon och till det hade Nicke gjort en potatisgratäng. Det va mums!
När männen tog med sej de stora barne ut för att skjuta lite raketer så gick jag hem för att lägga Lillprinsen.
Han somnade ganska omgående. Tog den lilla barnvakten och gick tillbaka.

Vi drack lite kaffe och åt hemmagjord glass med frysta hallon! Även det va smaskigt!
Sen umgiks vi bara, snackade skit och bara hade trevligt. Vid 23 tog jag och Storprinsen och kastade in handduken. Vi gick hem och myste ner oss i sängen och tittade teve. Han somnade ganska omgående.
Själv så firade jag då 00 slaget nerbäddad i sängen, men vaken. Känner inte att det är så viktigt heller!
Stängde av teven vid 00,30 eller nåt tror jag och somnade också ganska omgående.
Har ingen aning om när Nicke kom hem faktiskt.

Klockan ringde som vanligt 4,45. Ville kanske inte riktigt gå upp men tur va väl det för Storprinsen vaknade kl 6 och sa att han hade ont i magen. Så nu ligger vi i soffan och tittar på Jake och Piraterna.

Vad som händer idag har jag inte en susning om. Skulle tro att Nicke inte är jättesugen på att hitta på nånting. Men vi får se.
Själv kanske jag skulle vilja hitta på nåt. Kanske åka till mormor och fika lite..? Ja, vi får se.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0